Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Destination Bornholm har introduceret en ny digital chatagent på sin hjemmeside. Formålet er at give øens gæster hurtige og relevante svar – døgnet rundt og på flere sprog.
Chatagenten er baseret på Destination Bornholms egen vidensbase og skal supplere den eksisterende personlige betjening.
Ifølge destinationsdirektør Anders Wiberg er chatagenten en del af en bredere digital strategi, der skal øge Bornholms tilgængelighed og styrke øens position som attraktiv feriedestination. Den nye funktion kan betjene brugere på engelsk, tysk, svensk, norsk, polsk, hollandsk og fransk.
Chatagenten er tilgængelig direkte via destinationens hjemmeside og er koblet til Bornholms Turistinformation, hvor gæster fortsat har mulighed for at få personlig hjælp, hvis behovet opstår. Strategien er at kombinere digitale løsninger med nærværende service.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Optimeet 2026 udvider med nye formater og spor
06-11-2025
-
Restaurantbranchen oplever vækst – men inflation dæmper effekten
06-11-2025
-
Core Hospitality runder 2.000 værelser med udvidelse i Esbjerg
06-11-2025
-
HORESTA inviterer til valgdebat om turisme og erhverv i København
06-11-2025
-
Airbnb-snyd fører til samråd: Minister varsler stramninger
06-11-2025
-
Fastfood løfter sig i kvalitet og tiltrækker flere gæster
06-11-2025
-
Digitale værktøjer vinder frem i restaurantbranchen
06-11-2025
-
Moxy Hotel åbner i Aarhus’ nye Sydhavnskvarter
06-11-2025
-
Henrik Specht takker af efter fire årtier i rejsebranchen
06-11-2025
-
Hæder til Danhostel Stevns for ekstraordinært værtskab
06-11-2025