Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Når snapsen ryger indenbords, ryger selvkontrollen ofte overbords, men det gør HORESTA op med i en ny kampagne lanceret lige op til julefrokostsæsonen med budskabet “hånden på hjertet – ikke på låret”.
Formålet med kampagne er at forebygge uønsket seksuel opmærksomhed og krænkende adfærd fra restaurantgæster rettet mod personalet. Det skriver Turistmonitor.dk.
“Vi ønsker at gøre det meget klart for gæster og ansatte, at det skal være trygt og godt at gå på arbejde. Man skal ikke være i et miljø, hvor der er krænkende adfærd. På arbejdspladsen skal man kunne trives og have det godt. Det vil vi gerne signalere, nanvnlig over for gæsterne i denne her tid, hvor man måske drikker mere end normalt når man er ude at spise,” siger Pia E. Voss, adm. direktør i HORESTA.
Læs hele historien på turistmonitor.dk – kræver login
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Optimeet 2026 udvider med nye formater og spor
06-11-2025
-
Restaurantbranchen oplever vækst – men inflation dæmper effekten
06-11-2025
-
Core Hospitality runder 2.000 værelser med udvidelse i Esbjerg
06-11-2025
-
HORESTA inviterer til valgdebat om turisme og erhverv i København
06-11-2025
-
Airbnb-snyd fører til samråd: Minister varsler stramninger
06-11-2025
-
Fastfood løfter sig i kvalitet og tiltrækker flere gæster
06-11-2025
-
Digitale værktøjer vinder frem i restaurantbranchen
06-11-2025
-
Moxy Hotel åbner i Aarhus’ nye Sydhavnskvarter
06-11-2025
-
Henrik Specht takker af efter fire årtier i rejsebranchen
06-11-2025
-
Hæder til Danhostel Stevns for ekstraordinært værtskab
06-11-2025