Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Når ens største indtægtskilde ikke er til at regne med, tvinger det turistbranchen til at tænke i andre baner. For Brøchner Hotels, der driver såkaldte “boutique”-hoteller i København, har det udmøntet sig i, at virksomheden nu udvider forretningen. I efteråret vil hotelkæden derfor, udover traditionelle hotelværelser, også tilbyde hotellejligheder, skriver Børsen.
“Vi har, som alle andre i vores branche, været hårdt ramt af coronakrisen, og vi har måttet træffe svære beslutninger. Dog har vi ikke ventet på, at udefrakommende omstændigheder igen skulle begunstige os med forretning,” siger den adm. direktør, Nickolas Krabbe Bjerg.
Ifølge direktøren har 75 til 80 pct. af kædens gæstegrundlag historisk været internationale gæster. Med det nyeste skaktræk går Brøchner Hotels nu ind med et større nationalt fokus.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Pulje fra regeringen: 43 mio. kr. skal sætte skub i lokal turismeudvikling
16-09-2025
-
HORESTA ansætter Jeppe Møller-Herskind som ny direktør
16-09-2025
-
Rasmus Ankersen klar som oplægsholder på HORESTA Årsdag
16-09-2025
-
Amsterdam fordobler hotelmoms i kamp mod overturisme
16-09-2025
-
Fælles hovedkontor i Horsens skal styrke dansk hotelalliance
16-09-2025
-
Sølvmedaljer til dansk kok og tjener ved EuroSkills 2025
16-09-2025
-
Grand Hyatt løfter møde- og eventoplevelser med fokus på velvære og bæredygtighed
16-09-2025