Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Når ens største indtægtskilde ikke er til at regne med, tvinger det turistbranchen til at tænke i andre baner. For Brøchner Hotels, der driver såkaldte “boutique”-hoteller i København, har det udmøntet sig i, at virksomheden nu udvider forretningen. I efteråret vil hotelkæden derfor, udover traditionelle hotelværelser, også tilbyde hotellejligheder, skriver Børsen.
“Vi har, som alle andre i vores branche, været hårdt ramt af coronakrisen, og vi har måttet træffe svære beslutninger. Dog har vi ikke ventet på, at udefrakommende omstændigheder igen skulle begunstige os med forretning,” siger den adm. direktør, Nickolas Krabbe Bjerg.
Ifølge direktøren har 75 til 80 pct. af kædens gæstegrundlag historisk været internationale gæster. Med det nyeste skaktræk går Brøchner Hotels nu ind med et større nationalt fokus.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Tommy Ahlers blander sig i debat om Airbnb
17-10-2025
-
HORESTA: Fjern aldersgrænsen for SVU – unges udvikling må ikke bremses
17-10-2025
-
Sunset Boulevard hædres som Succesvirksomhed 2025
17-10-2025
-
Tidligere Noma-kok åbner ny restaurant i Helsingborg
17-10-2025
-
Hotel Hesselet satser på gastronomi og langsom luksus
17-10-2025
-
Noma udvider med permanent butik og kaffebar i København
17-10-2025
-
Karrebæksminde får luksusresort med fokus på erhverv og velvære
17-10-2025
-
Markant hoteludvidelse i Aalborg sendt i høring
17-10-2025