Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Når Tivoli åbner for Halloween den 3. oktober, bliver det for 20. gang, at haven midt i København forvandles til en (u)hyggelig oplevelse for hele familien. Det, der begyndte som et 10-dages eksperiment i 2006, har siden udviklet sig til en fast tradition med omkring en halv mio. gæster årligt.
Selvom Halloween ofte forbindes med amerikansk kultur, er Tivolis version stærkt inspireret af nordiske høstfester, og stemningen i Haven skabes med over 22.000 græskar, halmballer og årstidens blomster.
Gæsterne kan i år opleve musicals som Skønheden og Udyret og Tag med Alice til Eventyrland, deltage i DM i Kæmpegræskar og lade sig skræmme i scary-houses og af udklædte monstre til Monsters’ Night Out den 18. oktober.
Halloween i Tivoli løber frem til 2. november og byder også på over 40 boder med håndlavede varer og diverse snacks.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Pan Am skal nu genopstå som international hotelkæde
14-10-2025
-
11 mio. kr. afsat til at styrke dansk kulturturisme
14-10-2025
-
Kølpins Roberta’s Society får varm modtagelse
14-10-2025
-
Søllerød Kro har fundet sin nye køkkenchef
14-10-2025
-
Go Hotels udvider med nyt hotel ved Amager Strand
14-10-2025
-
Fødevarepriser trækker inflationen op i september
14-10-2025
-
Jyllands-Posten: Eks-daginstitution på Nørrebro ulovligt ombygget til hotellejligheder
14-10-2025
-
d’Angleterre hædret med to Michelin nøgler
14-10-2025
-
Japan boomer som rejsemål blandt danske efterårsrejsende
14-10-2025
-
Ny Bottega-restaurant åbner snart i København
14-10-2025
-
Dinning Week åbner dørene for nye gæster i landets restauranter
14-10-2025