Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Danske Konferencecentre skifter navn til DKBS og lancerer en ny visuel identitet med nyt logo, farvepalette og hjemmeside.
Ændringerne markerer et strategisk skifte med fokus på digitalisering, modernisering og et styrket fællesskab i mødebranchen. Ifølge direktør Marlene H. Sylvester-Hvid er det ikke blot et designløft, men en samlet rebranding, der skal understøtte DKBS som platform for professionel mødebooking.
Udviklingen er sket i samarbejde med Wibroe, Duckert & Partners og med aktiv involvering fra både medlemmer og kunder. Farverne grøn og koral symboliserer vækst og relationer, mens navneændringen til DKBS forenkler kommunikationen.
Den juridiske betegnelse forbliver Danske Konferencecentres Booking Service A/S. Bestyrelsesformand Flemming Jakobsen kalder rebrandingen et klart signal om, at DKBS vil være en moderne og professionel aktør i branchen.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
KFC i Danmark går konkurs
25-07-2025
-
Bella Center dropper stor rejsemesse i 2026
25-07-2025
-
Subway udpeger ny topchef med erfaring fra Burger King
25-07-2025
-
Ny McDonald's i Kolding bliver nummer 13 for franchisetager
25-07-2025
-
Nyt hotelprojekt i 12 etager på vej i Næstved
25-07-2025
-
Easy Stay udvider med nyt hotel i Næstved
25-07-2025