Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Flytningen betyder et farvel til à la carte og en satsning på faste menuer, hvor gæsterne kan vælge mellem forskellige delekoncepter – inklusiv en menu med drinks og snacks.
Ifølge marketingschef Morten Löwenstein passer den nye placering godt til konceptet.
Restauratør Thomas Oest ser frem til en skarpere profil, der favner både helaftensoplevelser og uformelle drinks.
Samtidig lover Madklubben flere spændende initiativer i Aarhus, blandt andet i den gamle telegrafbygning i Kannikegade.
Læs hele historien hos Aarhus Stiftstidende (kræver login)
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
-
HORESTA til TV2 Kosmopol: Turismen sætter gang i beskæftigelsen
01-07-2025
-
Når hedebølgen rammer…
01-07-2025
PRESSEKLIP
-
Tilmeldingen til Danish Travel Awards 2025 er åbnet
01-07-2025
-
Bakken klar med ny administrerende direktør
01-07-2025
-
Hotel Koldingfjord udvider
01-07-2025
-
Brøndums Hotel solgt til dansk hotelkoncern
01-07-2025
-
Legoland får rekordhøj omsætning
01-07-2025
-
Britisk medie har kåret de 10 smukkeste byer i Danmark
01-07-2025
-
Rox Resort har fundet sit personale
01-07-2025