Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Stigende priser har skubbet flere forbrugere i retning af den danske madspildsapp Too Good To Go, men den økonomisk usikre situation har også gjort det sværere at hente kapital. Det har betydet, at virksomheden det seneste år har skiftet fokus, skriver Borsen.dk.
Too Good To Go kom ud af 2022 med en omsætning på ca. 764 mio. kr. og et underskud på bundlinjen på omkring 279 mio. kr. Året inden var underskuddet dog større. Der landede virksomheden et minus på ca. 344 mio. kr., imens omsætningen lød på 493 mio. kr.
Den økonomiske usikkerhed betyder, at virksomheden har sadlet om for hurtigere at blive profitabel. Derfor har man blandt andet sat lanceringen på nye markeder på pause, reduceret markedsføringsbudget skrumpet og ansat mere konservativt end tidligere.
Læs hele historien på borsen.dk – kræver login
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Nyborg Strand fordobler overskud og investerer massivt
08-05-2025
-
Brøndums Hotel i Skagen bliver premiumhotel
08-05-2025
-
Joe & The Juice er tilbage i plus
08-05-2025
-
Hotel Koldingfjord hædret som landets bedste venue for femte gang
08-05-2025
-
Greenpeace ændrer kampagne efter pres fra VisitDenmark
08-05-2025
-
Comwell sætter ny rekord og styrker resultatet i 2024
08-05-2025
-
Brancheprofil skal løfte Charlottehaven til næste niveau
08-05-2025
-
Portræt af en pioner: Peter Brinks forvandler hoteller og menneskeliv
08-05-2025