Når ens største indtægtskilde ikke er til at regne med, tvinger det turistbranchen til at tænke i andre baner. For Brøchner Hotels, der driver såkaldte “boutique”-hoteller i København, har det udmøntet sig i, at virksomheden nu udvider forretningen. I efteråret vil hotelkæden derfor, udover traditionelle hotelværelser, også tilbyde hotellejligheder, skriver Børsen.
“Vi har, som alle andre i vores branche, været hårdt ramt af coronakrisen, og vi har måttet træffe svære beslutninger. Dog har vi ikke ventet på, at udefrakommende omstændigheder igen skulle begunstige os med forretning,” siger den adm. direktør, Nickolas Krabbe Bjerg.
Ifølge direktøren har 75 til 80 pct. af kædens gæstegrundlag historisk været internationale gæster. Med det nyeste skaktræk går Brøchner Hotels nu ind med et større nationalt fokus.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Zleep Hotels indfrier forventninger trods udfordrende år
01-07-2022
-
10 nye hotelværelser i historisk bygning: "Vi nåede det"
01-07-2022
-
Milling Hotels kommer godt ud af 2021
01-07-2022
-
Danmarks ældste sømandshjem sætter ny hotelkurs
01-07-2022
-
Hotel Norden indvier ny stor terrasse
01-07-2022
-
Hjemløse anmelder gourmetrestauranter
01-07-2022
-
Stort dansk cateringfirma solgt til tysk aktør
01-07-2022
-
Just Eat Takeaway hæver prisen for partnere i Europa
01-07-2022